Solceller och samarbetsavtalet för våra medlemmar

Här kommer information från Solenergi Norr som visades på kretskonferensen i Östanskär.

Prisnivåer och erbjudande vid köp av solanläggning:

90 000 kr exkl moms – Presentkort 3 000 kr inkl moms hos jaktbutik (butik väljs av jägarförbundet)

120 000 kr exkl moms – Presentkort 5 000 kr Inkl moms hos jaktbutik (butik väljs av jägarförbundet)

220 000 kr exkl moms – Presentkort 5 000 kr inkl moms & medlemskap hos Jägareförbundet 3 år

300 000 kr exkl moms – Presentkort 5 000 kr inkl moms & medlemskap samt installation av laddbox*

* Installation av laddbox innefattar en potentiell laddkapacitet om 11 kW i standardutförande. Extra utrustning som lastbalansering, laddkabel ingår ej. Installationen ska ske i samband med installation av solanläggning.

*Presentkort levereras av Jägareförbrundet till kund.

OBS. Vid beställning av solcellsanläggning eller beställning av solcellsprodukter skall Solenergi Norr AB:s kund uppge medlemsnummer hos Jägareförbundet Mitt Norrland.

Kontaktuppgifter respektive kontor.

Östersundskontoret                                     Sundsvallskontoret

Pär Strandberg                                               Darijo Andic

Direktnr:                                                             Direktnr:

070-290 95 69                                                  070-378 90 50

Epost:                                                                   Epost:

par@solenerginorr.se                                       darijo@solenerginorr.se

www.solenerginorr.se